Algemene informatie

Adres en clubavonden Retouche komt wekelijks op donderdag bijeen in de Wiekslag, Molenbrink 68 in Loosduinen. Er is parkeerruimte beschikbaar. We zijn ook bereikbaar met lijn 2. Uitstappen bij het eindpunt op de Kraayensteinlaan. Het clublokaal is open vanaf 19:30.
Contributie De contributie bedraagt per 1/1/2023 100,00 EUR per jaar of 25,00 EUR per kwartaal. Het rekening nummer van de club is NL06 INGB 0002 9261 11. Programma Het seizoen van de fotoclub loopt van september t/m juni. Elke donderdagavond komen we bijeen op onze vaste locatie de Wiekslag aan de Molenbrink 68A. Op deze avonden besteden we aandacht aan een breed scala van onderwerpen met af en toe een uitstapje naar buiten, zoals bv een natuurgebied of zomaar midden in de stad. Het volledige programma (voor zover bekend) staat op de Programmapagina. Tentoonstellingen Eenmaal per jaar (meestal in april) wordt een fototentoonstelling met een daaraan verbonden wedstrijd georganiseerd. Op deze tentoonstelling tonen onze leden hun beste werk van het afgelopen seizoen. De winnaars van de afgelopen jaren staan op de website onder ‘Foto’s activiteiten’. Daarnaast hebben wij exposities door het jaar heen op diverse plaatsen in Den Haag en omgeving.

Algemene informatie