Hildo van Leeuwen

Mijn eerste camera kreeg ik toen ik 12 of 13 jaar was: een casettecamera waarmee je vierkante foto’s maakte. Van mijn eerste salaris kocht ik een spiegelreflex met een paar lensen. Daarmee maakte ik vooral dia’s. Ik fotografeer voornamelijk wat ik tijdens mijn vakanties en uitstapjes tegenkom: natuur en architectuur. Daarnaast wil ik thuis wel eens liefhebberen met stillevens, glasfotografie en spiegels, hoewel dat de laatste tijd er niet meer van gekomen is.

Hildo van Leeuwen