© Fotoclub Retouche

Estafette 2019

Bij de estafette krijgt iemand een foto, naar aanleiding waarvan hij/zij een nieuwe foto moet maken. Deze nieuwe foto wordt weer doorgegeven aan een volgende persoon, die dezelfde opdracht krijgt. Zo blijft het doorgaan. Je krijgt altijd alleen de foto van je directe voorganger, de foto's die daarvoor zijn gemaakt krijg je niet te zien. In 2019 hadden we 3 groepen, die allen met dezelfde foto begonnen. De resultaten werden zeer verschillend.
De startfoto
Frans de Bruijn: Lekker bakkie?
Klik op onderstaande foto’s voor de resultaten van de 3 groepen.
Groep 3
 Groep 1 Groep 2
Fotoclub Retouche

Estafette 2019

De startfoto
Groep 3
Klik op onderstaande foto’s voor de resultaten van de 3 groepen.
Groep 1 Groep 2
FOTOCLUB RETOUCHE