Estafette 2019 Groep 2

Frans de Bruijn: Lekker bakkie?
Jessy van Liempd: De bekertjes deden mij denken aan de koffie op het werk en het uitzicht op de bouwput
Yolie Visser: De vorige foto gaf me een gevoel van stress. Met wat meer eenheid in kleur en een andere compositie lijkt alles ineens veel rustiger.
Matthijs van den Bos: De vorige foto toonde een, waarschijnlijk onder invloed van een borrel, gemaakte speelse imitatie van het Engelse Stonehenge met een verdwaalde zebra….heb ik vertaald naar een speelse opstelling van vrolijk gekleurde schaapjes bij een Hollandse bloemenkiosk.
Bep de Kiviet: Geen makke schapen, maar een eiland vol wilde dieren..... wegwezen!
Henk Palfenier: Bij het zien van de vorige foto met een eiland vol tropische dieren moest ik denken aan deze tropische lekkernij in Hollandse melkchocolade
Ruud Gratama: UFA’s (Unidentified Flying Animals) gelokaliseerd, veilig gesteld en afgeleverd
Groep 3 Groep 1
Naldo Peverelli: My mama always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get."
Cobie Kooijman: Iets kan naar buiten komen en daarna ergens naar binnen gaan. Van onzichtbaar naar zichtbaar en vice versa.

Estafette 2019 Groep 2

Frans de Bruijn: Lekker bakkie?
Lia Bruin: Ik ben geïspireerd door het water in de vorige foto. Daarom heb ik een stilleven met water gemaakt. Het dier heb ik herhaald in de vorm van een makreel. Fred Kok: “Als een vis in het water”. Maar laat de vis zwemmen in het water waar hij thuishoort. Gelet op de klimaatverandering hoeft niets ons meer te verrassen