Frans de Bruijn: Lekker bakkie?
Gerrit Verkooij: Dan kun je na het ziekenhuis fijn naar de dierentuin.
Door naar groep 1

Renske Breur: Doe mij maar een drankje MET alcohol.

Marian van Noort: Een vrolijk beeld van 'bubbels'. Een regelmatig patroon van cirkels. Ik zocht naar een associatie in de natuur en vond die in dit beeld van regendruppels die kringen maakten in een beekje.
Jacques van der Toorn: De bessen aan de takken van een struik zijn in de herfst heel mooi. De waterdruppels aan de bessen laten na het vallen de oppervlakte trillen.
Jan de Koster: Een prachtige heester de Viburnum Opulus, echter de besjes zijn erg giftig. Kleine kinderen die deze (per ongeluk) eten komen hier terecht.
Peter Hoppe: Ik denk niet dat iemand dit vergeten is.
Cees Rog: Ben je aap of ben je beer, dit is ook een chique meneer.
Door naar groep 2

Estafette 2019 Groep 3

Diana Peverelli: Het schuim van de vorige foto maakte dat ik dacht aan de creatieve technieken die we aangeboden kregen op een clubavond.
Willy Vredenbregt: Zelf spelen met een speelgoedbeer ??? Ik zie beren liever met elkaar spelen.
Karel Vermeulen: In onze consumptie maatschappij, mogen ze niet spelen.
Frans de Bruijn: Lekker bakkie?

Renske Breur: Doe mij maar een drankje MET alcohol.

Gerrit Verkooij: Dan kun je na het ziekenhuis fijn naar de dierentuin.
Peter Hoppe: Ik denk niet dat iemand dit vergeten is.
Cees Rog: Ben je aap of ben je beer, dit is ook een chique meneer.

Estafette 2019 Groep 3

Karel Vermeulen: In onze consumptie maatschappij, mogen ze niet spelen.
Door naar groep 1 Door naar groep 2