Estafette 2018 Groep 1

Rikie van der Have: 'Na een mooie avond, volgt een mooie ochtend'
Door naar groep 2
Door naar groep 3
Marian van Noort: Opgegroeid in vissersplaats Vlaardingen liep ik vaak over de haven, waarvan ik me de geur nog goed kan herinneren. Net als Scheveningen hadden wij ook 'vlaggetjesdag' met mooi opgesierde vissersboten. Voor het visserijmuseum ligt een oude gerestaureerde logger. Als vervolg op het 'vispaleis' een foto van deze logger, de VL92.
Thea van Dijk: Ik zag op de foto een boot in een haven. Als antwoord dacht ik aan mijn Rijnreisje. Op de achtergrond Dusseldorf.
Toon Maartense: Geometrisch tegenover organisch, maar wel met dezelfde uitstraling
Ruud Gratama: Na de teleurstelling van een kartonnen gebouw, lekker ontspannen in een echte pittoreske taverne.

Estafette 2018 Groep 1

Frans de Bruijn: Voorgerecht