© Fotoclub Retouche

Estafette 2018 Groep 3

Frans de Bruijn: Voorgerecht
Diana Peverelli: Een beter leven
Maarten Mulder: Gelukkig, de sneeuw is weg!
Door naar groep 1

To Vollebregt: Hoogstaand culinair genieten en daarna je honger stillen bij de

snackbar

Jessy van Liempd: Ik werd geraakt door de kleuren die mijn voorganger gebruikt had
Lia Bruin: Het is een vervolg op de vorige foto doordat de blaadjes die in de vorige foto nog aan de takken zaten, nu zijn afgevallen.
Gerda Kouwenhoven: Herfst, afgevallen bladeren in prachtige kleuren. Wat is de natuur ook mooi als het pad en de bladeren bedekt zijn met een dik pak sneeuw.
Willy Vredenbregt: Geen bomen, geen paden met balkjes, geen mensen, maar zicht en ruimte om heerlijk te wandelen.
Hildo van Leeuwen: Mijn moeder vergeleek kleine beetjes sneeuw op een landschap vaak met poedersuiker. Ik zie poedersuiker toch liever op iets eetbaarders dan zand.
Door naar groep 2
Fotoclub Retouche

Estafette 2018 Groep 3

Frans de Bruijn: Voorgerecht

To Vollebregt: Hoogstaand culinair genieten en daarna je honger

stillen bij de snackbar

Diana Peverelli: Een beter leven
Maarten Mulder: Gelukkig, de sneeuw is weg!
Door naar groep 1
Door naar groep 2