Estafette 2018 Groep 2

Door naar groep 3
Door naar groep 1
Cees Rog: Als je hier mee bezig bent dan zie je het opknappen
Henk Palfenier: Omdat de vork op de foto niet erg goed tot z’n recht komt heb ik een aparte foto van een vork gemaakt.
Fred Kok: Is natuur maakbaar? Nee, maar we blijven het proberen. Laten we dus iets van het leven maken met een beetje hulp van de natuur.
Yolie Visser: Op de mij toegezonden foto stonden allerlei voorwerpen die van plastic, of nagemaakt waren (posters, nep- bloemen). Ze waren prachtig van kleur, maar het kitsch- en nepgehalte was hoog. Dat deed me onmiddellijk aan barbie denken
Bep de Kievit: Toen ik de foto zag, dacht ik: Wat moet ik hier mee? Nadat ik hem afgedrukt had keek ik er regelmatig naar en langzaam kwam het volgende idee: Voor zo’n mooi gaaf gezichtje heb je vaak allerlei attributen nodig. Ik heb getracht met deze foto een overzichtje te geven van enkele benodigdheden.
Hans van Dijk: 'Spiegeltje aan de wand wie wordt de schoonste van het land?'
Jacques van der Toorn: Na het plamuren, schuren, verven en het vernieuwen van het meubilair wordt het hoog tijd om een bezoek te brengen aan een behang- en wonininginrichtingsparadijs!
Renske Breur: Dit kunstwerk maakt mijn woning weer een beetje mooier en ik wordt blij van de vrolijke kleuren. Een kennis van mij heeft het zelf gemaakt en aan mij cadeau gedaan. Zo’n attent gebaar geeft mij het gevoel dat ik niet overal alleen voor sta.

Estafette 2018 Groep 2

Frans de Bruijn: Voorgerecht
Yolie Visser: Op de mij toegezonden foto stonden allerlei voorwerpen die van plastic, of nagemaakt waren (posters, nep- bloemen). Ze waren prachtig van kleur, maar het kitsch- en nepgehalte was hoog. Dat deed me onmiddellijk aan Barbie denken
Ben van Dijk: Ga je met make up te ver dan wordt het plamuren
Cees Rog: Als je hier mee bezig bent dan zie je het opknappen
Door naar groep 3 Door naar groep 1
Hans van Dijk: 'Spiegeltje aan de wand wie wordt de schoonste van het land?'
Renske Breur: Dit kunstwerk maakt mijn woning weer een beetje mooier en ik word blij van de vrolijke kleuren. Een kennis van mij heeft het zelf gemaakt en aan mij cadeau gedaan. Zo’n attent gebaar geeft mij het gevoel dat ik niet overal alleen voor sta.